#1 Skrevet Februar 12, 2013 har fått et merkelig rar lyd bak på bilen på høyre side det blir gnisselyd bak når jeg svinger til venstre? er kun når jeg tar en sving ikke rett fram eller om jeg svinger til høyre så er det ingen lyd, noen som veit hva som kan ha hendt? lurte litt på kanskje bremsan som er noe galle med. men dem ser da bra ut? noen som har hatt noe lignende her før eller har noe svar på hva det kanskje er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2013 Hjullager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2013 det slo meg litt ja att det kunne vere det ja. må vel se å få bytta hjullager da bytte på begge sider da er vel best det da om det er dem som begynner å ta kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2013 Ingen grunn til å bytte begge samtidig. Jobben er lik på begge sider, og det er lite du må gjøre dobbelt om du tar den andre siden på et senere tidspunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2013 ok så bare ta en side da men trenger man å bytte hjullagerhust og eller? er det bare nok med bytte av hjulageret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...