Sviktstålakslinger Audi S2 coupe

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger litt hjelp til å bestemme hvilke som skal hvor...!

Alle har forskjellig lengde og jeg har ikke de orginale på plass....

Noen vet vel hvilken lengde som skal hvor?

DSC_0187.jpg

DSC_0186.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke på at det er ingen som veit noe om dette...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den aller lengste venstre bak, den neste lengste høyre bak

Foran er det lengst venstre, kort høyre

Hvis det ikke motsatt, husker ikke helt, men du ser det i allefall lett når du er under bilen pga offset på girkasse og diff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den aller lengste venstre bak, den neste lengste høyre bak

Foran er det lengst venstre, kort høyre

Hvis det ikke motsatt, husker ikke helt, men du ser det i allefall lett når du er under bilen pga offset på girkasse og diff

Takk.

Av de to bakre så er det lengst på venstresiden ja....Så da går jeg utifra det er lengst bak venstre og nest lengst bak høyre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.... for å gjøre kaoset komplett så er det høyre aksel bak lengre en venstre på min... man jo være at det er montert feil engang i tida.. inkl knuter mener jeg lengda er 590 på høyre side og 570 på venstre siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.... for å gjøre kaoset komplett så er det høyre aksel bak lengre en venstre på min... man jo være at det er montert feil engang i tida.. inkl knuter mener jeg lengda er 590 på høyre side og 570 på venstre siden

Hehe.... Ja, da var vi igang...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere som føler for å kommentere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe mer å kommentere? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har girkasse og bakdiff montert samt komplette fjærbein er det jo bare å måle med tomstokk gjennom hullet i spindelen, det var slik jeg gjorde det. Jeg satte da bærekulene på max sporvidde foran og bak før måling, det bør jo gi en klar indikasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe mer å kommentere? :)

Nja, egentlig var du krystallklar helt til sitat; "...hvis det ikke motsatt,husker ikke helt..."

Men hos meg stemte det ihvertfall med at venstre bak er lengre enn høyre bak, og det betyr jo at Helge har sine feilmontert...

Hvis du har girkasse og bakdiff montert samt komplette fjærbein er det jo bare å måle med tomstokk gjennom hullet i spindelen, det var slik jeg gjorde det. Jeg satte da bærekulene på max sporvidde foran og bak før måling, det bør jo gi en klar indikasjon.

Hvis er ordet her,hvis...

Gearkassen ligger på gulvet i garasjen mens bilen er ikke i min garasje engang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra leverandør;

Ämne: Sv: Sviktstålaxlar

Den kortaste vä bak och längsta höger bak.

Dom bak är 5 mm längre än orginal så du kan få dra ut spindel leden max o kanske slipa ner plast ringen innanför drivknuten.

Den näst längsta vä fram o näst kortaste hö fram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.