#1 Skrevet Februar 12, 2013 Heisann.. Ønsker å kjøpe innsugsventiler i bra stand til AAN topp. Vet ikke hvor mange jeg trenger enda , men tar sikte på alle 10 i første omgang Mvh Bård. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2013 Brukte? Har sikkert noen liggende å slenge en vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2013 Ser ikke noe problem med å montere brukte så lenge en sliper inn ventil setene litt You got? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2013 Har sikkert noen jeg også om trond ikke har .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2013 Neinei, bare lurte jeg Vidar slipper sikkert å "stolpe" i snøen for å hente de, så han ordner noen han hehe Du får heller sende en pm hvis han ikke finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2013 Den er grei Trond så får vi håpe Vidar finner noen ventiler i snøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2013 E ikkje så mukje snø her så det sku da gå greit vil i tru .. hva betaler du med frakt da eventuelt ? Kan finne dem frem ikveld i .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...