Abs lyset lyser... polo 6n

Anbefalte innlegg

har en polo som skal eu godkjennes inne juni, kan jeg ta ut pæra og eugodkjenne den, eller er sjekker verkstedet med hidden? har hørt det kan være alt ifra følere til bremseklosser...

mn bremseklosser er det ikke... noen ideer??

sindre : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok helst en føler tenker jeg bruk vagcom eller ta en diagnose hos møller så får du hvite vilken sku ikke hvære noen grunn til at bilen din ikke kan god kjenes uten abs for brmesne funker jo like bra men hvis du hvil kan du jo bare dra ut lampa til abs og ta av lednigen mens du er på eu kontroll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kun normale bremser.. mn hva kan prisen på en ny føler være da? håper det er mulig å bare eu godkjenne den ved å plugge ut lyse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk hjulsensorer, ABS må være i orden på eu.kont. dette blir sjekket om virker under prøvekjøring(som regel)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på mekonomen ska de ha 481 kr for følern foran fant ikke føler bak på sia dems men de kan sikkert skaffe hvis ikke har jo møller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min polo.. og da var det begge abs-følerne på framhjula som var defekt.. Kjøpte nye på mekonomen, å vips så var abslyset borte!

Men ta en diagnosetest på vw-verkstedet først.. er ikke noe vits å luure seg unna med å ta bort pæra i dashbordet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takke for mange goe råd!! skal inn å ta test på fjedtland a/s!! kommer en liten rapport etterpå : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.