#1 Skrevet Mai 9, 2005 Er i markedet for å kjøpe 17" (el18") felger og dekk til min passat 98 1.8 Aktuell dim er 225/45-17 på dekkene. Er det noen som har noe erfaring ang. billige dekk og felger ? F.eks : Kan få Mega weels felger + Aurora dekk for 8000.- (nytt fra butikk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2005 sharif selger billige dekk og felger, sjekk han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2005 shariff har dekk og felger til mellom 7 og 8000 ferdig på bilen. visst du sender meg en liten info pm på hva du har lyst til så skal jeg se på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2005 shariff har dekk og felger til mellom 7 og 8000 ferdig på bilen. visst du sender meg en liten info pm på hva du har lyst til så skal jeg se på det. Litt off-topic...men grattis med ny jobb. Ser det i signaturen din :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...