Anbefalte innlegg

Noen som har bilde av en 3bg stv med 19x8 VW R-Line (cb66,6 hyper-silver) felger? Eller RS6-2 Felger? Og hvordan blir det med et45?

 

På forhånd takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger syns dere jeg burde gå for på min passat 3bg?

RS6-1?

http://i208.photobucket.com/albums/bb15/bamberjim/rs61.jpg

RS6-2?

http://www.modbargains.com/images/Products/Replica_Wheels/Mercedes_Audi_VW/RS6_1.jpg

Eller Golf R32 R-Line?

http://www.cbt.com.my/wp-content/uploads/2012/03/Volkswagen-Golf_R_2010_1600x1200_wallpaper_03.jpg

 

Alle i 19"

 

Hvilke av dem er mest verdt? Har fått pris på 4000,- ferdig omlagt på RS6-1 felgene. 4500,- for RS6-2 felgene og 4400,- for R-Line felgene. Med tanke på priser og hvor mye dem er verdt opprinnelig, hvilke ville dere valgt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse Tiguan R-line felgene sitter sykt bra på 3BG i hvertfall :)

 

326547_326780537359505_383305376_o_zpsa3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes dem i replica? Ser du forhandler Vossen, har du Vossen CV3 til Passat i str 19? Pris på dem eventuelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er noen som har dem i replika nei :(

 

jeg har vossen å så har jeg en del audi replika + mye annet :)

 

18990,- for 4 stk Vossen CV1 i 19x8,5 ET45 Kan høre med levrandøren min evt ang. CV3 (det er samme pris, men vet ikke om dem kommer i 19) hvis du ønsker det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den prisen med dekk? Isåfall hvilken pris er det uten dekk? For det har jeg selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor breie dekk kan man ha på passat 3bg uten å måtte valse a?

 

Var fett med tiguan felgene på, men med de blir det vel brått 255 dekk på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omanyt-felgene (bildet som Bård la ut) er 9x19 ET33, og burde skoes med 215/35 for å få rulleomkretsen lik som original. Kan bruke 225/35 eller breiere, men da blir det isåfall mer misvisning enn originalt. 215/35 ser veldig pent ut på 9", og er mye brukt på denne bredden. Omanyt kommer i replica, men ikke i den dimensjonen, og da ser de egentlig ganske så kjedelige ut, ettersom de da ikke er konkave.

 

Hvor breie dekk man kan ha, er veldig vondt å si, ettersom det er bredde, størrelse og ET på felg, samt understell, som bestemmer mye hva som går og ikke går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/35 dekk på et35 tror du det går på passaten? Skal senkes med coilovers

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bredde på felgen? Sånn teoretisk går det fint, ettersom disse bilene rommer ganske mye felg, men alt kommer jo an på bredden på felgene og senken du skal ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både Rs6-1 og 2 til min 3bg... Hadde ikke klart å valgt bort noen av dem... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du lagt ut bilde av bilen med rs6-2 felgene, tror det er dem jeg går for. Hvilke dim er det på felg og dekk ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både Rs6-1 og 2 til min 3bg... Hadde ikke klart å valgt bort noen av dem... :P

 

Har du bilde av passaten med rs6-2 felgene? Må se hvordan det ser ut før jeg får bestemt meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/35 dekk på et35 tror du det går på passaten? Skal senkes med coilovers

 

Jeg har 235/35-19 et35 på min.

Men subber rimelig mye. Ville nok valgt 215 eller 225

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 215, og det anbefalest om du skal senke den litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 235/35-19 et35 på min.

Men subber rimelig mye. Ville nok valgt 215 eller 225

 

Hvordan felgbredde da? Mener å huske at 8,5x19 ET 35 med 235/35 ikke skal subbe på Passat 3BG hvis man ikke senker vilt foran...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan felgbredde da? Mener å huske at 8,5x19 ET 35 med 235/35 ikke skal subbe på Passat 3BG hvis man ikke senker vilt foran...

 

8,5x19 jeg kjører. Et 35.

Slitt bort mye på mine 235 i ytterkant på 2 dager :)

Så da må nok min være lav :P

 

gegynuja.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19 ET41 med 225/35.. Uten justering bak og i bunn forran.. Ingen subbing

På 3B(er vel trangere på disse kontra 3BG)

 

nyehjul1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.