Hvem selger 3SDM felger i Norge

Anbefalte innlegg

Som topic, noen seriøse som selger dette merket her i landet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i sverige selger dem :) snakket med flere i norge og dem kjenner ikke til merket.. frex parts and retards.. aldri hørt om merket ble jeg fortalt.. tror de kunne slått an om parts tok inn å solgte...

http://www.nipotrading.se/

kunne selv tenkt meg 0,05 http://www.nipotrading.se/shop/product_info.php?cPath=394_630_648&products_id=2996

zito wp 111, mirro 111 og 3sdm 0,01 er jo så og si like..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke mulig å kjøpe direkte fra produsenten, eller an av de større distributørene i England?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke mulig å kjøpe direkte fra produsenten, eller an av de større distributørene i England?

Prøvde å ha en dialog ang kjøp rett fra produsent i England før jul, men ble henvist til forhandler i Sverige istedet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mailet med SBT-tuning, men det var vist litt lite info om denne felgen enda. Kunne selvfølgelig kjøpt direkte med 3SDM, men vil helst kjøpe via norsk butikk da jeg kan kjøpe dem via firma :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var leveringsinfo og ET jeg var ute etter i første omgang, men sender deg en mail i starten av april da dem skulle være klare for levering :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter ny kontakt med SBT-Tuning forsto jeg det slik at dem ikke skal selge 3sdm alikevell. Noen andre norske som har fått tilslag på dette merket ? Har funnet dem i Sverige og Danmark da men :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig greit å kontakte 3sdm dirkete syns jeg ;)

vurderte å kjøpe 0.06 og da var det ikke noe problem å bestille rett fra dem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail til dem nå, men kjøper jo gjerne i Norge om man kan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Adrian, jeg har en kontakt som jeg allerede handler litt felger av, som også forhandler 3SDM. Hvis du forteller meg hvilken variant du ønsker så skal jeg sjekke tilgjengelighet, et, pris osv

Mvh

Sindre Langberg

Daglig Leder

Tempe Dekkservice AS

post@tempedekk.no / 73951340

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Adrian, jeg har en kontakt som jeg allerede handler litt felger av, som også forhandler 3SDM. Hvis du forteller meg hvilken variant du ønsker så skal jeg sjekke tilgjengelighet, et, pris osv

Mvh

Sindre Langberg

Daglig Leder

Tempe Dekkservice AS

post@tempedekk.no / 73951340

8, 5 og 9, 5 sølvgrå med 5x112bolt et 30/35.. ????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender deg PM jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.