#1 Skrevet Februar 13, 2013 Som topic, noen seriøse som selger dette merket her i landet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2013 i sverige selger dem snakket med flere i norge og dem kjenner ikke til merket.. frex parts and retards.. aldri hørt om merket ble jeg fortalt.. tror de kunne slått an om parts tok inn å solgte... http://www.nipotrading.se/ kunne selv tenkt meg 0,05 http://www.nipotrading.se/shop/product_info.php?cPath=394_630_648&products_id=2996 zito wp 111, mirro 111 og 3sdm 0,01 er jo så og si like.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2013 Er det ikke mulig å kjøpe direkte fra produsenten, eller an av de større distributørene i England? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2013 Er det ikke mulig å kjøpe direkte fra produsenten, eller an av de større distributørene i England? Prøvde å ha en dialog ang kjøp rett fra produsent i England før jul, men ble henvist til forhandler i Sverige istedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2013 Hør med http://www.sbt-tuning.no Storebø Bil & Traktor AS Hadde enn dialog med dem i fjor sommer angående 3sdm 0.05 felger mail adresse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2013 Mailet med SBT-tuning, men det var vist litt lite info om denne felgen enda. Kunne selvfølgelig kjøpt direkte med 3SDM, men vil helst kjøpe via norsk butikk da jeg kan kjøpe dem via firma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2013 Send meg en mail, kjenner folk som selger disse i England. info@koolart.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2013 Var leveringsinfo og ET jeg var ute etter i første omgang, men sender deg en mail i starten av april da dem skulle være klare for levering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2013 Etter ny kontakt med SBT-Tuning forsto jeg det slik at dem ikke skal selge 3sdm alikevell. Noen andre norske som har fått tilslag på dette merket ? Har funnet dem i Sverige og Danmark da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2013 veldig greit å kontakte 3sdm dirkete syns jeg vurderte å kjøpe 0.06 og da var det ikke noe problem å bestille rett fra dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2013 Har sendt mail til dem nå, men kjøper jo gjerne i Norge om man kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2013 Hei Adrian, jeg har en kontakt som jeg allerede handler litt felger av, som også forhandler 3SDM. Hvis du forteller meg hvilken variant du ønsker så skal jeg sjekke tilgjengelighet, et, pris osv Mvh Sindre Langberg Daglig Leder Tempe Dekkservice AS post@tempedekk.no / 73951340 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 14, 2013 Hei Adrian, jeg har en kontakt som jeg allerede handler litt felger av, som også forhandler 3SDM. Hvis du forteller meg hvilken variant du ønsker så skal jeg sjekke tilgjengelighet, et, pris osv Mvh Sindre Langberg Daglig Leder Tempe Dekkservice AS post@tempedekk.no / 73951340 8, 5 og 9, 5 sølvgrå med 5x112bolt et 30/35.. ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 14, 2013 Sender deg PM jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...