Godkjenne høyde på senk A4/S4 B5. Hva er minstekrav til høyde mellom nav-skjermkant ?

Anbefalte innlegg

Tråd kan slettes

Som topic sier, skal godkjenne justerbar senk på S4 B5, har 325mm mellom senter nav og skjermkant foraksel og 320mm bakaksel.

Noen som vet om dette er godkjennbart eller må den justeres opp ?

Har lett etter info men finner ingenting, og tyske tûv-papir skjønner jeg meg ingenting på.

Setter stor pris på hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er stortsett høyde under du må forholde deg til. jeg prøvde meg på 320mm forran og bak med 205/55.16, men det gikk ikke så måtte opp på 340mm forran for at det skulle gå ;)

minstekravet er 8cm til laveste punkt under bil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er uansett TUV papirene til det bestemte senkesettet som bestemmer dette. sier papira dine 320mm er lovlig så er det lovligt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er stortsett høyde under du må forholde deg til. jeg prøvde meg på 320mm forran og bak med 205/55.16, men det gikk ikke så måtte opp på 340mm forran for at det skulle gå ;)

minstekravet er 8cm til laveste punkt under bil ;)

8cm til faste deler og 7cm til bevegelige deler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det Ivar Landre Bjerke sier, de skal forholde seg til hva tüv-papirene sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.