Underdel fanger Touran 2004-->2010

Anbefalte innlegg

Hei,

 

planen min er å lakkere denne nederste delen av fangeren som er ulakkert på min Touran. Hvordan demonteres front og bakdel på disse? Samtidig lurer jeg på om det fungerer med den ulakkerte delene på bakfangeren fra en 2010 modell under den orginale lakkerte på min 2004?

 

Kanskje litt rotete spørsmål, men håper noen skjønner hva jeg mener allikavel.

 

Jørgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frontfanger er skrudd med torx25 i hjulbuen 3-4 stk og eit klips opp mellom fanger skjerm, 7-9 skruer under, 2 på grill og ta denn opp og 2-4 under grill,(mulig det er skrue bak tåkelysdekselet og) så er det berre å dra fanger rett ut og hekte av spylerslange på h,side og ledninger på v,side, spoiler er klipset/trykt fast.

 

bakfanger er skrudd i hjulbue 3-4 skruer og eit klips oppe ved skjerm + 3-4 skruer under, du må også ha ut baklyktene, då vipper du tilsiden det svarte dekselet på lykta og skrur ut dei to skruene som kommer tilsyne på d-stolpen og skubber h,lykt til høgre og venstre lykt til venstre IKKJE bakover, fanger er festet med to skruer på kva side der og.

LYKKE TIL:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da spoiler under fanger bare klipset bak også? Er det mulig å demontere denne uten å fjerne lakkert del?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.