Hvor får man tak i denne typen pipe?

Anbefalte innlegg

Er en relativt vanlig pipe ja, ville ikke overraska meg om din nærmeste jernvare har denne på lager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det være 12-kant? Kjøpte 6 forskjellige 12-kant bits på torshov bilrekvisita i går for 89kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den i sett fra biltema

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har denne ja, i sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at i biltema sine sett stopper denne på 12mm og eg tipper han er ute etter 14mm til fjørbeinet.. Biltema har ett sett med 14mm og men det setter koster vel rundt 800kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er 14mm hadde kun wurth når jeg var i samme situasjon. Ingen "på kvelden" hadde dette..

Biltema mente di hadde men når alt kom til alt så passet det ikke i bolten. Mulig settet til 800 som Lasse sier har den pipa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er 14mm hadde kun wurth når jeg var i samme situasjon. Ingen "på kvelden" hadde dette..

Biltema mente di hadde men når alt kom til alt så passet det ikke i bolten. Mulig settet til 800 som Lasse sier har den pipa

Samme var det med meg, kun Wurth som kunne skaffe i kortpipe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tips :) jeg fikk tak i 14mm som var det jeg skulle ha til fjørbeinet ja, men måtte til bilxtra og den kostet 118,- Biltema stoppet på 12mm, samme med thorshov bilrekvisita.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.