#1 Skrevet Februar 16, 2013 Er det noen som har vinge til golf 4 til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2013 Har en original ny gti vinge fra møller. Komplett kit med lim osv. Ferdig grunnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2013 Har du bilde? Og hvilken pris tenkte du deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2013 Synd jeg kastet den org vingen jeg hadde liggende i helga da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2013 Synd jeg kastet den org vingen jeg hadde liggende i helga da Ish, ja det passa jo dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2013 Kan fikse bilde, men er ei org gti vinge så er jo ganske std. Helt strøken i org vw eske. Kunne tenkt meg 1500+ frakt. Koster fort det dobbelte hos møller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2013 Kan fikse bilde, men er ei org gti vinge så er jo ganske std. Helt strøken i org vw eske.Kunne tenkt meg 1500+ frakt. Koster fort det dobbelte hos møller;) Er en kamerat av meg som skal ha, så legger ved nr hans så kan du sende en sms til han så kanskje dere blir enige? Tlf: 90984038 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...