Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å fjerne riper i feks frontrute? Ikke av typen vindusvisker ripe, men av typen metall mot glass.

 

Kan se for meg at man får problemer med "kjørespor" e.l. hvis man begynner å slipe for å få bort enkeltriper....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke er alt for stort vil jeg tro det kan fikses på samme måte som en steinsprut. Ellers får du jukse og lage et stort steinsprut så ruta må byttes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruten kan slipes, men da kan ikke stripen være alt for stor eller dyp.

 

Blir ikke noe "kjørespor" fra slipingen.

Beste er å ta turen innom noen som driver med slik for å la dem se på det. Riis, Hurtigruta osv

 

Kan det ikke fikses blir du anbefalt ny rute :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey. Noen som har brukt noen i oslo til å fjerne slike riper før? Hva koster det egentlig og ble resultatet bra?

 

Vel, jeg bytta ruta i sommer, så spørmålet er jo hvor ofte man kan bytte rute på forsikringa i tilfellet jeg blir anbefalt ny rute? (da ble også gleden desto større når jeg fant ut at noen hadde "vært så snill" å ta bort snøen fra bilen min, selv om jeg har bedt dem holde seg unna og forklart hvorfor det en forbanna dårlig ide å bruke kost/snømåke på bilen ved en tidligere anledning..... argh!!!)

kjenner at jeg er mest keen på å bare få det fiksa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.