#1 Skrevet Februar 17, 2013 (endret) Da kom dessverre tiden for at min T5 må selges Bilen ble i dag Eu godkjent uten feil hos NAF. Pris rundt 187tusen ferdig EU og med Årsavgift for 2013. Har også Caravelle/Multivan front å bak fanger liggende som kan følge med, samt orginal cd spiller. Jeg tar selvsagt imot bud. Men skam bud blir avvist. Finn annonse : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39982377 http://forum.vacn.no/showthread.php?235834-Ringlund-s-T5-4Motion-DieselDyret2 4 Motion Offroad pakke (Heva 3 cm, stivere, Stål plate under motor,Lavere giret på 1,2,3 og revers, bakkestart Manuel diff sperre bak Lang type Skyvedører med vindu begge sider Hel luke bak To komfortstoler (trur jeg) Fjernstyrt webasto Varme i varerom Kjørecomputer Ac Hengerfeste Mørke rutter i varerom Rygge kamera Rygge lys/arbeidslys Ekstra lys med ettermontert xenon Komplett 4 Motion Offroad pakke (Heva 3 cm, stivere, Stål plate under motor,Lavere giret på 1,2,3 og revers, bakkestart Manuel diff sperre bak Lang type Skyvedører md vindu begge sider Hel luke bak To komfortstoler (trur jeg) Fjernstyrt webasto Varme i varerom Kjørecomputer Ac Hengerfeste Mørke rutter i varerom Rygge kamera Rygge lys/arbeidslys Ekstra lys med ettermontert xenon Komplett Servicehistorikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2013 Mars Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2013 Min gikk med en gang den:) tapte 11.000 på 1.5 år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2013 Min gikk med en gang den:) tapte 11.000 på 1.5 år:) Den gikk så fort ja . Dessverre lite interesse på min virker det som . Er prisen min så ille med tanke på utstyr nivået og stand da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2013 Ser ikke fullgæli ut, men feil farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2013 For noen er det det for andre ikke. følger med Caravelle/Multivan fangere for en billig penge, da får man en tøff hellhvitt vare bil Jeg har dessverre ikke tid eller penger til å gjøre det selv og har dessverre ikke behov for så stor bil lengre heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2013 Da er bilen dessverre solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...