#1 Skrevet Februar 17, 2013 instrument panel til golf 3 tdi (1Z) Kjøpes. (av den typen som på bilde) noen som har et som har gått ca 270000? MVH Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2013 Er ikke lett og hoste opp ett hvitt instrument til de:/ 1,6 -2,0 bensin hadde vert enklere:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2013 må ikke være hvitt da:) så skik ut om noen har:) problemet er at det jeg har er det en skade i så det er plitt pigment feil i km teller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2013 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2013 Jeg sleit som fader for og finne ett og ha i reserve:/ Finn delenr og sjekk nbfbildeler.no der faen jeg mitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2013 aha takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2013 dem hadde ikke på nbfbildeler.no noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...