#1 Skrevet Februar 18, 2013 Hei, har en audi s4 2.7 biturbo, når den er kald så går den helt normalt, men når den blir varm, så går den bare på 5. Noen som vet hva som kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2013 5 bananer? 5 hjul? 5 sylindere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2013 5 bananer? 5 hjul? 5 sylindere? Flisespikkeri! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2013 Har du tatt diagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2013 (endret) Flisespikkeri! Stemmer, detaljer er ikke viktig når det kommer til feilsøking på biler :-) Uansett, som Per sier: Har du tatt en diagnose for å finne ut hvilken sylinder som ikke går evt om det er andre feil meldinger? Kom tilbake når du har gjort dette og har mer informasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2013 Audi som "bare" tenner på 5 sylindre, er jo sånn det skal være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2013 Stemmer, detaljer er ikke viktig når det kommer til feilsøking på biler :-) Uanset, som Per sier: Har du tatt en diagnose for å finne ut hvilken sylinder som ikke går evt om det er andre feil meldinger? Kom tilbake når du har gjort dette og har mer informasjon. Trodde sånne eksperter på V6 biturbo klarte sånne svar på strak arm, har jo holdt på med detta i årevis ? Hva med å komme med tips, i steden for flåsete svar ? Skulle hatt noen Loba deler på, så hadde du vel hatt ett svar på det meste tipper jeg Nå har ikke jeg den minste anelse på biturbo maskinene, men la oss si hypotetisk sett at disse hadde en svakhet med coilene, så hadde det jo vært greit å fått ett hint i den retningen, for det er jo strengt tatt det han spør om ? På den andre siden går det selvfølgelig ann å bruke søkefunskjonen, og se om andre har hatt det samme problemet, enten på dette forumet eller andre forum. Her har kanskje Andrè noen tips i så tilfelle ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2013 Hva med å komme med tips, i steden for flåsete svar? Haha, nå lo jeg godt! Er litt enig, jeg kunne latt være å svart i det hele tatt. Beklager så mye! :-) Lykke til med feilsøkingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2013 har 2 feilmeldinger: -det er ikke noe signal i fra temp føler -kortslutning/ikke kontakt med batteriet var dette jeg fikk når jeg feilsøkte. alt fungerer som det skal når den er kald men så fort den blir varm så begynner den og harke og gå på 5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2013 Prøv å bytt plugger om det er lenge siden de er byttet. Om det evt er coiler har jeg 6 stk nesten nye beru coiler liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 19, 2013 Prøv å finn ut hvilken sylinder den evt ikke går på og bytt om på to coiler og se om problemet flytter seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...