#1 Skrevet Februar 18, 2013 Som topic sier så er det dårlig "fart" på varmeapparatet. Står på maks på displayet, men det er lite effekt. Bruker jeg forøvrig vindusspylerene så kommer det masse luft i noen sekunder før det går tilbake til laber effekt. Har lest av feilkoder, og det sto noe om et spjeld, men har ikke kodene foran meg. Smule irriterende å ikke få full guff i vinterhalvåret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2013 Sjekket filter og inntak? Kan vere løv osv som tetter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2013 B6 har vel samme klimaen som B7 mener jeg å huske. Kjent feil at spjeldene (spjeldmotor?) tar kvelden på sistnevnte så godt mulig at det er der problemet ligger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2013 Det at det blåser ekstra når du bruker spylervæsken er normalt. Det samme skjer på min og en kamerat sin B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2013 Ikke noe løv eller slikt som tetter. Skal forøvrig bytte pollen og kupèfilter når jeg kommer hjem. Fikk om en feilkode om spjeld til resirkulering som var defekt tror jeg. Husker ikke koden nå da jeg er offshore og pcén jeg bruker Vag-Com på er hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...