Motorproblemer Golf GTi 8V 86 mod

Anbefalte innlegg

Var ute å test kjørte min Golf GTi 8V 86 mod, hadde vell kjørt 2.5 mil hjemmana fra, så plutselig etter noen svinger, så døde bilen helt ut, å det var umulig å få start på den. noen som vet ting jeg kan sjekke og eventuelt bytte? er helt frustrert har brukt litt tid på den, med å byttet motor å diverse ting, å så har jeg prøveskilt på bilen og da stopper den og jeg må bli tauet hjem (Flaut som fy) Håper noen kan hjelpe meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute å test kjørte min Golf GTi 8V 86 mod, hadde vell kjørt 2.5 mil hjemmana fra, så plutselig etter noen svinger, så døde bilen helt ut, å det var umulig å få start på den. noen som vet ting jeg kan sjekke og eventuelt bytte? er helt frustrert har brukt litt tid på den, med å byttet motor å diverse ting, å så har jeg prøveskilt på bilen og da stopper den og jeg må bli tauet hjem (Flaut som fy) Håper noen kan hjelpe meg.

 

ville sjekket om det er gnist på pluggene. hvis dette er i orden, så ville jeg sjekket registeret. (om registerreima ikke har tatt repern.)

Hvis dette er i orden, så er det ganske sikkert at bilen ikke får bensin. Lettere å feilsøke hvis du vet hvor feilen ligger liksom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville sjekka om det er gnist på pluggene.. hadde en 88 modell 16v for lenge siden og den døde også plutselig. viste seg etterpå at det var en ledning inni fordelern som hadde gått av. brukte litt tid på å finne ut av det... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mk 2 golf 16v daua ut i helga. Fikk ikke tenning. Da var det rotoren i fordeleren som va knekkt (ikke så ofte det skjer da, tror jeg) Men sjekk fordeleren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket om motoren får bensin og det får den, har sjekket gnist å det har den, så nå gjennstår det bare å sjekke register reima og fordeleren... noen som vet om andre ting man kan sjekke, er jo litt rart at den bare døde, sånn plutselig...

 

På forhånd takk for all hjelpen!

 

Mats Greger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd d meste nå, registerreim, fordeler, bensin tilførsel og gnist, ingen av di delene... trur jeg må kjøpe meg en så pass ny bil, at jeg iikke kan skru på den selv :-) begynner å bli litt Gretten av at ikke ting fungerer...

Noen som har en annelse om hva som kan være feil nå, ting jeg kan sjekke? trenger desperat hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd d meste nå, registerreim, fordeler, bensin tilførsel og gnist, ingen av di delene... trur jeg må kjøpe meg en så pass ny bil, at jeg iikke kan skru på den selv :-) begynner å bli litt Gretten av at ikke ting fungerer...

Noen som har en annelse om hva som kan være feil nå, ting jeg kan sjekke? trenger desperat hjelp

 

 

kommer det bensin frem til dysene da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sjekket om det kommer bensin fram til dysene, skal sjekke det i ettermiddag. tusen takk før tipse, håper den starter snart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger hjelp , får ikke start! noen forslag om hva jeg kan sjekke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke en slik "hjerne" som ligger rett ved vindusviskermotoren da, "oppå" torpedoveggen?? Har vært borti på en VAG motor i samme årsklasse hvor denne hadde tatt kvelden, men kjenner ikke til om det er samme på din bil...

Hadde bensin og hele suppa, men fikk ikke bilen til å gå.... Ser ut til å være noe som VAG kaller sjalteboks?!

 

Evt. om du har en jordingskabel som kan ha gått av?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke en slik "hjerne" som ligger rett ved vindusviskermotoren da, "oppå" torpedoveggen?? Har vært borti på en VAG motor i samme årsklasse hvor denne hadde tatt kvelden, men kjenner ikke til om det er samme på din bil...

Hadde bensin og hele suppa, men fikk ikke bilen til å gå.... Ser ut til å være noe som VAG kaller sjalteboks?!

 

Evt. om du har en jordingskabel som kan ha gått av?!

 

Har faktisk en slik hjerne under pansre, skal dra å sjekke om den er gåen fo jeg har en slik liggende i reserve og så skal jeg sjekke litt på jordings kabler.

 

Yakk får dit tips, håper bilen starter nå ;-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.