Vindusviskere på 07 caddy virker ikke

Anbefalte innlegg

Har en 07 caddy som jeg var så skjødesløs og glemme å løsne viskerne før jeg kjørte de igang igår, endte med at den ene løsna og "heldigvis" så var mutteren av en eller annen årsak løs på den andre slik at den ble stående pal.

Den som løsna gikk jo som bare det den helt til jeg satte til mutteren igjen og da var det ingen funksjon, løsna opp alt igjen og ingenting virket. Regnet da igrunn med at motoren var brent så jeg handla en ny en idag og det var likedan. Det kommer spenning ut til motor så jeg lurer på om det kan være en modul av noe slag som kan ha fått et eller annet i vrangstrupen? Jeg har kjørt vcds og får opp feilkode som dere ser på bildet.

Skjønner meg ikke helt på dette jeg, liker biler når det mest avanserte de har er et relè....

Hjelp? :)

Må nevne det at når jeg kjørte bilen inn i garasjen for å skifte motor så startet viskeren å gå som bare rakkern og fungerte fint helt til jeg skrudde på igjen den manglende viskerarma for da var det bom stopp igjen.. Det er ingen treghet i overføringen og ingen logikk i dette

2013-02-19 18.52.02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaut....... panserlåsen må vær i lås for at viskerne skal kunne gå... så innmari flaut også.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.