Hvem lakker til en fin pris Østfold?

Anbefalte innlegg

Var å spurte på lakkering på panseret til en Golf 2,pris noe over7000,- inkl mva. Levert kun panser.Svart panser.

Syns det var en heftig pris,eller er det vanlig pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det inkl ALT forarbeid også, eller kun sprøyting ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var JÆVLA dyrt! :S selv med forarbeid :S slipe ned et panser tar max 2 timer å gjøre selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var JÆVLA dyrt! :S selv med forarbeid :S slipe ned et panser tar max 2 timer å gjøre selv :)

 

Tar det deg 2 timer å slipe ut alt av steinsprut, spakle evt. småbulker, grunne, slipe grunning og vaske til lakk? Isåfall er du supermann :)

*edit*

For å ikke glemme om det skal taes innvendig så må det vaskes rimelig godt pga. oljesøl samt slipes i alle kanter og kroker (noe som er en drittjobb/lærlingejobb)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å spurte på lakkering på panseret til en Golf 2,pris noe over7000,- inkl mva. Levert kun panser.Svart panser.

Syns det var en heftig pris,eller er det vanlig pris?

 

Drøy nok pris det, men hvordan er tilstanden på panseret? innvendig og utvendig?

Tror ikke jeg hadde tatt no mye under 5 om jeg hadde blitt spurt om det samme, kommer såklart an på omfanget da det er uklart her.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slipte ned en E46 stv å sparklet steinsprut på hele fronten ( en del merker) på en helg :) klart det kommer jo ann på om du bruker maskin eller for hånd da men samma det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Skal en snekker ha 2mill for å sette opp ett hus? Det er jo bare å spikre litt planker"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ann på hvor stort huset er da? :P "hvor langt er et tau?"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var å komme med bare panser. Skal bare lakkeres utvendig. Er ikke noe bulker på det,litt småtteri i front...

Får sjekke ut andre lakkverksteder å se hva de klarer :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh?

 

kommer ann på hvor stort huset er da? :P "hvor langt er et tau?"

 

Anders: Jobbet på lakk firma før der kosta lakkering av panser ca 5000-10000,- .

 

Fra firma vill jeg si 3500-4000 er en bra pris , 5-6000 er en ok pris . alt over 7000 er dyrt.. Men innen lakk så er det jo dyrere jo bedre grunnarbeid ect(somregel)..

 

Svart pris på ett sånt panser 2000,- - 4000,- tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh?

 

 

 

Anders: Jobbet på lakk firma før der kosta lakkering av panser ca 5000-10000,- .

 

Fra firma vill jeg si 3500-4000 er en bra pris , 5-6000 er en ok pris . alt over 7000 er dyrt.. Men innen lakk så er det jo dyrere jo bedre grunnarbeid ect(somregel)..

 

Svart pris på ett sånt panser 2000,- - 4000,- tenker jeg.

 

Somregel ja. Jeg skulle lakke store deler av den gamle bilen min, å da fikk jeg diverse priser rundt om. Valgt til slutt et stort firma (den dyreste av de spurte) som jeg viste hadde masse avtaler med fks. leasePlan osv. Resultatet ble ikke mye imponerende. Masse dritt i lakken, matte belleg osv. Var innom flere ganger i ettertid å klagde, etter fire ganger var jeg enda ikke fornøyd, men da gadd jeg rett og slett ikke mase mer.

viste seg også i ettertid (ca 1år) at det da fabrikknye panseret de lakkerte opp hadde begynt å ruste og boble pga dårlig grunnarbeid.

 

Har også venner med samme erfaring etter forsikringsaker derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slipte ned en E46 stv å sparklet steinsprut på hele fronten ( en del merker) på en helg :) klart det kommer jo ann på om du bruker maskin eller for hånd da men samma det :)

 

Jojo, jeg har jo hellakkert biler på 5 timer inkl. sliping og maskering med ok resultat, men vil du unngå at steinsprutene kommer og biter deg i rævva så sliper du de ut og da blir det endel jobb på et panser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var å komme med bare panser. Skal bare lakkeres utvendig. Er ikke noe bulker på det,litt småtteri i front...

Får sjekke ut andre lakkverksteder å se hva de klarer :-)

 

Da var det absolutt en drøy pris :) slike småjobber blir ofte tatt sammen med andre småjobber for å spare fyringsutgifter.

Men med kvitto så blir det for 5 lapper uansett, kommer såklart an på størrelse på firma og hvor mye de har å gjøre fra før :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.