#1 Skrevet Februar 20, 2013 (endret) noen som har orginal fjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2013 trenger også orginale fjærer. dette haster pga eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2013 ingen som har dette? haster pga eu kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2013 Dersom det er samme på VW Caddy 95-02, så har jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2013 Dersom det er samme på VW Caddy 95-02, så har jeg.. det er nok ikke likt bak desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2013 Motorstørrelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2013 Motorstørrelse? er en 1,6 bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2013 det er nok ikke likt bak desverre. Aah, sorry. Jeg har vært litt i svime. Fikk for meg det bare var fjærer foran du behøvde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2013 Fjærer til Polo 1,6 - 1995 koster veil kr 681,- inkl mva pr stk. Pris etter klubbrabatt er kr 579,- inkl mva pr stk. Dette er nye fjærer fra Lesjöfors. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2013 dette er en billig bil så vil ikke bruke mye peng på den. men ingen som har noen brukte liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...