Anbefalte innlegg

Vw golf G60 rallye "quattro" S3

 

Spessiel golf rallye selges, skallet er orginal rallye med carbon panser og bakluke og klare baklykter. Ellers er den orginal utvendig. innvendig har den omp ratt,2stk bøttestoler med vipp og fjernet bakseter. (er bare å sitte inn seter,alle fester er der).

 

Hele drivlinjen er byttet ut med "quattro" systemet fra audi S3, haldex. girkasse og bakdiff er mye sterkere en orginalt syncro system så det tåler mye juling.

Har en mekaninsk og en elektroninsk haldex kontroll,med disse kan en sjøl bestemme hvor mye drift som skal gå til bakhjulene. Altfra 100/0 og opp til 50/50. Her er alt tilpasset og klart,alt fra motorfester til drivakslinger.

Står no en vr6t motor i bilen,men den skal eg beholde sjøl. Så selger med en audi s3 motor (250hk) med 6trins kasse.

Sitte i motor og koble opp må ny eiger gjøre sjøl,da eg ikke har plass til å stå å få det gjordt. Da får du den skjeldne golf rallye innpakningen med "ny" bil understell og motor. Eu kontroll er alt som mangler for å få ut skilter.

 

 

89mod rallye komplett utvendig.

Ny lakk. 2012

Carbon panser og bakluke.

Ny frontrute.

komplett "quattro" 4-motion.

Travers til "quattro".

Girkasse feste "quattro".

Giroverføring "quattro".

Akslinger framme og mellomaksling quattro.

Bakstilling med haldex.

Haldex kontroll elektronisk og manuel.

Mellomaksling tilpasset "quattro"

Brembo 4 stemplede calipere med 305 mm skiver.

Fk silverline x coilovers.

Powerflex foringer.

Vibratek motorfester.

Stab stag bak x 2.

Stab stag framme x 2.

Speedo fra folf 3 tilapasset girkasse og orginal plassering i bilen.

2 bøttestoler med vipp.

3 punkt seler pluss orginale.

17" compomotive.

Spacer bak.

9" vakum klokke til bremser med 25mm

Omp ratt.

+++

Er mer,men kommer ikke på det i farten..

 

Alt av deler er så og si nytt. knappe kjørt 1000km.

 

Her er det brukt mye tid og penger. Kun seriøse henvendelser.

Selges langt under selvkost.

 

Kan være interesant med innbytte,kom med forslag.

 

 

Pris: 105.000 med s3 motor og gir.

 

 

 

 

Mail: k_m_85@hotmail.com

 

 

93b0f3ee51077886b8487b1e817bb38e.jpg

7cb52977fe12cb2cf7ef91d37979ccca.jpg

7cce58593afb2d90ff3221ef0479d73f.jpg

e63b3f6836a8e0915336b6eb3b468828.jpg

2f39ee2a4d44457f4aded86ab729ce12.jpg

IMG_3799_zps8d26df31.jpg

IMG_3798_zps0739974d.jpg

IMG_3795_zpsa32b61a7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selge med en 2001 model s3 motor med gearkasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpidump, kom med bud eller eventuel noe innbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mye jobb for og få s3 motoren og kasse til og passe i bilen? Tenker på fester, akslinger osv. Har lite greie på 1.8T motorer:) Er det med ledningsnett/hjerne til s3 motoren?

 

Hvordan er tilstanden på karosseriet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står samme kasse i bilen no. Alle fester og akslinger er tilpasset så det er bolt on. Har en travers til vr6 motor og en til 1.8 motorer. Det som blir å tilpasse er trykk rør med intercooler. Eksos og motor nett,radiator og slikt. Så du kan igrunn sitte i hva motor du vil sålenge den går overens med kassen. Eks: g60. 1.8 16v. 1.8 20v. Eller 4cyl diesel fra tverstilt vag om en vil:)

 

 

 

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=44724554&ref=ads

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selge bare skallet uten driverk felger osv osv også. Kom med bud. Alt trenger ikke følge med,si hva du vil ha med og vi blir sikkert enig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.