Ønsker å kjøpe sacks/sinter clutch til Audi s6 2.2T

Anbefalte innlegg

Hei

 

driver av å ombygger en Audi s6 2.2t fra automat til manuel, det er en 5 trins O1E fra audi s4 1992 model

 

trenger med dette et svinghjul (enkeltmassiv) (tenkte på 3b eller alu svinghjul ) med en trim clutch som tåler rundt 400hk

 

lammelplatene kan være slitt er også aktuelt (om mulig het for å bare bytte padsa)

 

er ikke ute etter noe kjempe dyrt og brukt gjøre ikke noe så lenge det fungere ^^

 

kom med forslag til ting som funker =)

 

takk for svar =)

 

send gjerne meldig eller ring på 41799440

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et 7a svinghjul . Med "normal" bruk så funker det med en ny frisk orginal clutch , eventuelt organisk standard disk og eis skikkelig sachs sport plate ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, passer et 7a svinghjul på den bilen med den kassa?, det sies at det er noen forskjeller ute å går her, og at noen av svinghjula er litt tynnere, så da rekker ikke kasse tappen fram har jeg hørt?

 

som sagt har lyst at man skal kunne gi på litt uten å måtte ha nr til viking klar litsom :P

 

så har lyst på en sachs eller sinta clutch som er "pent" brukt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel samme størelse på det som på det orginale på aan .. mulig noe mindre . men lager står vel på ca samme plass . mange som kjører med 7a svinghjul .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, er det noe forskjell på clutchen på en 7a og en 3b? er vanskelig å få tak i en clutch, så må skaffe den før svinghjulet, sånn at jeg veit det passer sammen =) men fint å vite hvor jeg får tak i ting, da blir det lettere når jeg har fått bestemt meg =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er flatt svinghjul dem , er vel kun aby og adu som har svinghjul med brønn ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et svinghjul me clutch fra S6 med 5 trinns. Send Pm visst det kan være av interesse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått noen tilbuder på clutch og svinghjul, men har bestemt meg at jeg vil ha:

 

orginal 3b svinghjul fra s2 med sinter / sacks clutch eller

 

alu svinghjul (ikke o34 pågrunn av tennings problemer) med sinter /sacks clutch

 

 

kom med prisoversikt =)

 

har fått tilbud på svinghjul (alu) med sinterclutch komplett ny for 7000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.