#1 Skrevet Februar 20, 2013 Fikk et dilemma her om dagen. Hvordan bruker jeg garasjejekken til å jekke opp bilen med? Finnes det noen form for adaptere jeg kan bruke? Endte opp med å bruke bilens jekk og ble plassert i plastikkjekkfester. mistenker at disse hadde gått fort i stykker dersom jeg hadde prøvd gromjekken på dem... Hva gjør Audi verkstedet? Hva gjør dere andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2013 Jeg har brukt garasjejekken mot plastklossene i 3 år nå, går helt fint det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2013 Når verkstedene jekker opp bruker de alle fire, og får 25% vekt per pungt (ca) Litt mere blir det når du dra bilen opp i kun ett hjørne, men det fungerer nok greit med gromjekken. Jeg hadda lakt en gummi pute som bruker å følge med gromjekker imellom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2013 Biltema har en fin pute å legge på jekken! Erfaringsvis pleier det alltid å bli merker både her og der (noen ganger bøyde kanalskjøter..) når man overlater til verksteder, dekksjapper og andre å heise opp bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2013 Jeg var innom møller i går og spurte om dette. Fikk da en omvisning i verkstedet. A6ene ble heist opp på de 4 plastikkene og skulle tåle vanlig jekk på disse. Blir nok til at jeg kjøper nevnte gummi på biltema og jekker på plastikkene. Har hørt skrekkhistorier fra saab der disse plastikkene knekker, selv ved bruk av orginaljekk så er jo litt skeptisk. Men audi er jo så mye bedre kvalitet så ingenting å bekymre seg over.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...