#1 Skrevet Februar 21, 2013 Er det noen her som kan finne delenr til drivakselmansjett H og V side foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2013 Indre eller ytre? Ytre : 441 498 203 A (lik på begge sider) Indre : 443 498 201 B (lik på begge sider) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2013 (endret) Ytre, Julian Takk skal du ha! Klarer du kanskje å grave fram nr til drivknute venstre foran også? Har begynt å få litt klakkelyder der når jeg svinger skarpt til venstre, så går ut ifra det er drivknuta som må byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2013 (endret) mulig jeg har en helt ny knute med mansjett og fett til deg om du har den store typen? delenr 8DO 498 099B? edit: tror det der var feil delenr, skal se om jeg finner riktig er hvertfall 100mm ytter diameter (stor type) edit: er denne: http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Drivetrain/Driveshafts/ES240343/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2013 Jeg har en stk: GKN C150121484035 S002 S02 liggende. Tror jeg har tastet inn rette tall. Eneste problemet er at jeg er veldig usikker på til hvilken bil dette er, da jeg har hatt noen på gården. Så om noen kan søke opp dette så finner du jo ut av det Etter litt mere etterforskning viser det seg at dette er: 8D0498099, 8D0498099B Så da er det vel det du er ute etter om ikke jeg tar mye feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2013 mulig jeg har en helt ny knute med mansjett og fett til deg om du har den store typen? delenr 8DO 498 099B? edit: tror det der var feil delenr, skal se om jeg finner riktig er hvertfall 100mm ytter diameter (stor type) edit: er denne: http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Drivetrain/Driveshafts/ES240343/ Trodde det bare fantes en type til B5 jeg? Uansett, jeg kjøper din jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2013 Etter hva jeg har skjønt fins det stor og liten jeg har liten og kjøpte feil skjønner du, men regner med at s4 er den store okei Bare si fra hvordan du vill gjøre det du, sende eller vill du hente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2013 Ja, iflg ecs så er det jo riktig, så da stoler vi på det hehe Jeg kan svippe bortom deg ila. nesteuke, hvis det går fint? Gi meg pris her eller på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...