Orginal S4 grill i platina grå med park sensor til Audi A4 B8 selges billig

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Grunnet videre oppgradering av bilen har jeg bestemt meg for å selge min orginale S4 grill i platina grå med sølv/chrome omramming. Har parkeringssensor spor i grillen, men disse er så og si usynlige så passer til bilen med og uten park sensor.

 

Passer Audi A4 B8 2008 - 2012 (pre-facelift). Passer både S-line og standard front fanger. Selges 100% orginal med S4 merket i grillen, men denne kan taes av og byttes med quattro, s.line, DTM... what have you.

 

Prisen hos Møller er kr 4 500 - jeg selger den for kr 2 500. Uten hakk/riper av noe slag.

 

Ved interesse send meg en mail på stianomli@gmail.com

 

Mvh Stian

bil 2.jpg

aa S4 front side small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er RS4 grillen satt på så S4 grillen er hverved til salgs. Kan sendes i orginal Audi OEM emballasje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :) er grillen solgt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nix - send meg en mail på stianomli@gmail.com eller PM da det er litt vanskelig å følge med på denne tråden... legges jo ut ting i bøtter og spann hver dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får abonnere på tråden Stian, da kan du bestemme hvor ofte du skal få varsling om innlegg i tråden, daglig, hver time, eller push:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahhh... ha ha. Takk Magne - en venn i nøden. Da er det lagt til... som du ser - I am not working in IT :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump - vasket og klart. ligger i garasjen i boksen sin... any takers?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.