#1 Skrevet Februar 21, 2013 Er på utkikk etter en rs2 intercooler, men da jeg tok av fangeren på bilen min ble jeg litt i tvil om hva som står på nå. Noen som vet om dette er s2 eller rs2 intercooler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2013 Det ser ut som en RS2 cooler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2013 Noen som har rs2 cooler som kan bekrefte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2013 (endret) Det der er en S2 intercooler RS2 er enda bredere , og har festet mye lenger ut på innløpssiden RS2 Intercooler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2013 Beklager, jeg som blander. Har en RS2 cooler liggende så jeg burde vite bedre, blandet med den som står på bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2013 ok, takk for oppklaringen:) da er det bare å lete videre etter en til rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2013 Rs2 cooler er 10 cm lenger enn s2:) Husker ikke måla.. Rs2 cooleren har innløpet vendt bakover, noe din også har..? Men mulig din er fra s2 aby? Den på s2 3b har innløpet inn i siden(litt skrå bakover) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2013 (endret) hm, jeg har 3b motor, men godt mulig den er fra aby om de ser slik ut. Edit: viser seg at det er en ifra aby jeg har, men lurer da på om det er mye å spare inn på å skifte til en rs2 cooler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2013 Er stort hull i min, så skrik ut om noen har en rs2 cooler liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2013 Jeg har selv nettopp bytta fra s2 til rs2 cooler, men finnes ingen merkbar forskjell der:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...