Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem med montering av R-frontlykter, Xenon pærene vill ikke tennes, men LED lysene tennes. : bh :

Bilen har ikke noe xenon fra før.

Er det noen som har noen tips på hvordan vi kan få lurt xenon pærene på? Har hatt fagfolk til å kikke på dette, og får beskjed om at det ikke er mulig : mad :

Hjelp tas i mot med VELDIG åpne armer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken modell er Golfen?

Det trengs ny styreenhet om du har en bil produsert i et visst tidsrom i 2009/10. Og jo, det er mulig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 6 2010 ( december 2010, vet ikke om det har noe å si?)

Godt å høre at det er mulig! Okei, så det går ikke altså å kode det om.. Jeg har ikke stort mye peiling på dette, men er det noe mer jeg trenger å vite om det er styreenheten som er problem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må sjekke om softwaren i din nåværende styreenhet har en index på lavere enn 500. Har du det trenger du denne.

Eieren av nettbutikken er også medlem her og er ekspert på området, spør du han får du garantert hjelp til alt du trenger, Sondre Hugaas heter han :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken styreenhet er det jeg skal sjekke på? For det er vel mange styreenheter? Hvis du vil spare på det siste :P

Stemmer, takk skal du veldig ha! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det har jeg desverre lite kompetanse på, men sender du en PM til Sondre så vil nok han hjelpe deg med alt… :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant nettopp ut at jeg må ut må mange flere lapper bare for å få disse lampene til å fungere : bråk :

Det MÅ du være en billigere løsning? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du snakket med Sondre?

Holder det ikke med en ny styreenhet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått noen som har litt mer peiling på dette til å prate med han, og har fått en liste over hva jeg trenger:

2x Styringsenhet for adaptive kjørelys

2x Xenon ballaster

Adapter for ettermontering av Xenon/HID kjørelys

Automatisk høydejustering til Bi-Xenon ( dette må monteres for lovlig montering)

Og dette kostet visstnok litt. Min far driver et bilverksted, så han skal undersøke om han finner noe bruktdeler, hvis ikke så kom den nesten opp til 10 laken i følge han. Om jeg må betale alt nytt, så tror jeg, jeg bare ettermonterer xenon på de orginale lyktene jeg har : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.