blinklys relè Audi 100 2,3 1991

Anbefalte innlegg

: bråk : Kan noen hjelpe meg å lokalisere blinklysreleet på bilen min.

Det hele begynte med at sideblinklyset løsnet fra skjermen. Det må ha skjedd en kortsluttning eller noe. Nå virker ikke noen blinklys eller varsellys. Helt dødt : bråk : INGEN sikkring er røket : bh : Kjøpte nytt blinkrele, men kan ikke lokalisere hvor releet skal være. Er det noen som har pippling på slikt så er jeg evig takknemmelig :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter under / bak instrumentpanelet, kan gi nærmere beskrivelse senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter under / bak instrumentpanelet, kan gi nærmere beskrivelse senere.

 

Takker :tilber: , men må jeg ut med instrumentpanelet eller kan jeg nå det fra oppunder rattstammen osv :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket av relèene det er har jeg ikke sjekket, men enkleste tilgang er om du skrur ned "hyllen" over pedalene.

Har du sjekket sikringene i dashbordet og de framme under panseret. Mål om de er OK. De kan se hele ut, men være defekte.. Tror problemet ditt ligger her. Det er to sikringer som går til blinklysene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket av relèene det er har jeg ikke sjekket, men enkleste tilgang er om du skrur ned "hyllen" over pedalene.

Har du sjekket sikringene i dashbordet og de framme under panseret. Mål om de er OK. De kan se hele ut, men være defekte.. Tror problemet ditt ligger her. Det er to sikringer som går til blinklysene.

 

:) Jeg sjekket begge/alle sikkringene, de er ok. Det står forklaring på baksiden av dekselet som ligger i motorrommet og dekselet over pedalene. Ingen av disse releene indikerer at de har noe med blinkerene å gjøre. :confused: Det hele er fortvilende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Jeg sjekket begge/alle sikkringene, de er ok. Det står forklaring på baksiden av dekselet som ligger i motorrommet og dekselet over pedalene. Ingen av disse releene indikerer at de har noe med blinkerene å gjøre. :confused: Det hele er fortvilende.

 

Vet det sitter et relè i et klips på baksiden av instrumentpanelet. Om det er dette vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det sitter et relè i et klips på baksiden av instrumentpanelet. Om det er dette vet jeg ikke.

 

Javisst!

 

Pakk det inn i litt støydempemateriale med det samme du bytter, så blir man kvitt den irriterende høye tikkelyden fra det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.