#1 Skrevet Februar 21, 2013 (endret) Grunnet husbygging har jeg verken tid eller penger til å ha denne bilen, så må derfor selge den. Er inntressert i innbytte i både billigere og dyrere bil. Men helst en som er billig i drift. Pris: 135000kr slik den står nå 145000kr for bilen med fungerende 3dje gir. Motor overhalt for ca 10000km siden, bilen har fungert fint så lenge jeg har hatt den. bremset 391whp Info: Utstyr: Svart skinn Vinterpakke (varmeseter, oppvarmede dørlåser og spylerdyser) Digitalt kllimaanlegg (Aircondition tatt vekk) El vindu Cruise control Ellers alt annet standard utstyr Modifikasjoner: Linselys, 18" inter action fjerna bakvisker ingen sideblinklys Comp turbo fra KRB Scat råder RS2 rådelager 044 Bensinpumpe spec steg 3+ clutch 3" ferrita med diesel look enderør Autronica SM4 Furans fjørbeinlager HR Gewinde Powerflex foringer justerbar bensintrykksregulator catchtank magnacore pluggledininger RS2 speedometer RS2 bremser RS2 speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2013 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2013 Siden jeg la ut annonsen igår kveld er den ikke det nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2013 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2013 3.giret fungerer ikke?hva blir gjort om det evnt skal ordnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2013 (endret) Det blir bytte av girkasse. er sync ringene til 3dje giret som er defekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2013 Innbytte i varebil/pickup opptil 60000kr er ønskelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2013 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...