#1 Skrevet Februar 22, 2013 Heisann! Jeg har lagt opp nytt el.nett i Jettaen og satt i KR motor. Det jeg har problemer med er at når jeg prøver å starte, så primer pumpen, men sikringen til bensinpumpene ryker med en gang den starter. Hva er det som gjør dette ? Sikringen ryker ikke FØR den starter, noe jeg synes er noooe snodig, i og med hvis det hadde vært kortslutining så hadde den vel svidd med en gang ? Noen som kan hjelpe meg med tips som kan løse problemet ? Svæææært takknemmelig for svar her ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2013 Heisann! Har sjekka ut litt idag, det er ikke kretsen bak som gjør at det kortslutter... "sukk" Hva er det som styrer strømmen til bensinpumpene ? Tenningsmodul, hjerne osv ? Den ryker sikringen med en gang den starter, så jeg lurer på om det kan ha noe sammenheng med at den får noe signaler som den ikke skal ha elns ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...