#1 Skrevet Februar 22, 2013 Vår alles gode venn og treffrepresentant Heine fyller 50 runde år i dag! På vegne av Vestfold lokallag gratulerer vi hjerteligst med den store dagen, håper den blir super! Mange bursdagshilsener fra AB & BE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2013 Hurraaaa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2013 Jeg får gratulere Heine på vegne av Hovedstyret. Gratulerer med jubileum og håper du fortsetter å være en trofast treffdeltager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2013 Da får jeg gratulere på vegne av Stavanger Lokallag, gratulerer så masse med den runde dagen! Regner med vi treffes på samtlige treff i år også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2013 Gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2013 gratulerer Heine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2013 Gratulerer på vegne av Telemark Lokallag :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2013 Slenger meg på, gratulerer Heine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2013 Gratulerer med dagen:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2013 Gratulerer med dagen, Heine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2013 Takker så mye for oppmerksomheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2013 gratulerer på etterskudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2013 grattis på etterskudd til verdens beste Heine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...