#1 Skrevet Februar 22, 2013 hei har en G60 kasse i syncroen. den kom vistnok fra en passat G60 syncro. den fungerer fint i flere ganger men etter du har brukt den et par ganger så blir den myk og du pusser tennene til girkassen når du skifter gir. venter litt så blir den bra igjen. lufta olja litt mer i går og følte kanskje den ble noe bedre men den er fortsatt lett og tar litt irreterende langt inne. er dette bare luft som beveger seg rundt fra mer eller midre kritiske steder? trodde alle plassene var kritiske egentlig? noen som har noen ide hva som er problemet her? hilsen en som vurderte prosjektet til salgs igår:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2013 Jeg har liknende symptomer på min bil når jeg kjørte på bane, lufting og ny veske hjalp ikke. Bytte av slavesylinder gjorde susen hos meg men om det er løsningen din vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2013 Trykk pedal i bunn og hold den der i et par min med motor i gang og i første gir. Vis den begynder å ta etterhvert så er det noe deffekt i enten master eller slave sylinderen, oljen går forbi stempelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2013 har faktisk liggende en slave sylinder. får evnt prøve den. takk for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...