#1 Skrevet Februar 22, 2013 hm... Noen som har vært borti at det muligens er forskjell på koblingene på Jetta før og etter 90? Jeg har satt inn slike Sota lykter fra P&R og da skjer følgende: Fører side: Kjøre lys - Riktig Blinklys - Riktig Ryggelys - Ingenting Tåkelys - Ingenting Passasjer side: Kjørelys - Feil, her lyser tåkelyset Blink - Skifter mellom tåkelys og kjørelys, samt ryggelys på fører siden Ryggelys - Ingenting Tåkelys - Ingenting siden kjørelyset lyser her istedet.. Merkelige greier.. Originale lyktene fungerer forøvrig strålende.. Men er vel mulig og bytte pinner her som på Audien etter hva jeg kunne se, så om noen har en oversikt over hva som er hva av farger på ledningene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2013 Heisann! Jeg hadde samme problemet på mine, som forøvrig blender de bak meg når jeg kjører... Jeg koblet litt om her og der til det fungerte, ganske snodig at det ikke er rett med tanke på at alt av lykter til jetta er vel likt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2013 Heisann! Jeg hadde samme problemet på mine, som forøvrig blender de bak meg når jeg kjører... Jeg koblet litt om her og der til det fungerte, ganske snodig at det ikke er rett med tanke på at alt av lykter til jetta er vel likt ? Akkurat.. Ja litt rart egentlig.. finner ikke særlig med info når jeg googler heller Er ikke muligheter for at du kan finne ut av hva du kobla om? Regner med du bare kobla om nede i pluggen så om du sier rekkefølgen på fargene eller no ? Jeg synes også de var ganske sterke.. Er jo ikke verre en å ta litt sote folie rundt pæra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2013 Kan se om jeg ikke kan få gjort dette imorgen Det var i selve stikket jeg koblet om får å få det riktig Fikk klager av folk som kjørte bak meg opp til Rudskogen på gatebil i fjor pga lyktene mine Mulig å få i noe svakere pærer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2013 Kan se om jeg ikke kan få gjort dette imorgen Det var i selve stikket jeg koblet om får å få det riktig Fikk klager av folk som kjørte bak meg opp til Rudskogen på gatebil i fjor pga lyktene mine Mulig å få i noe svakere pærer ? Siden pærer er ganske standar så spørs det vel.. Men en meter med sotefilm koster vel 2 dollar på ebay.. bare å wrappe sånn litt her å dær rundt pæra så funker det gull det.. Brukt det mye selv.. men da orange film på klare pærer å sota glass.. Men om du klarer å få til det i morgen hadde det vært knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2013 Skal prøve å huske på det Skal ner til garasjen imorgen å se litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2013 Tok fram prøve lampa og fant ut av det Fra bilens kontakt til lampa: Rød svart til grønn rød Brun til hvit svart Svart grønn til grønn gul Ingenting til rødt hvitt Svart til rød svart Grå rød til grønn hvit. Kobla da slik på passasjer sia. Da funka også sjåfør sia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2013 Godt du fant utav det ! Snodig at det ikke er slik at det er plug and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...