Endring av Automatisk kjørelys funksjon Passat 3C

Anbefalte innlegg

hei... er det noen her som har greie på om det går ann og kode om via vag com at det er park og grøft som skal lyse når denne funksjonen aktivert?

også lurte jeg på om det er mulig og justere på 'auto' funksjonen på lysbryter, altså at grøft park skal lyse på dag og nærlys på kvelden?

alle svar mottas med takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan sette opp muligheten for daytime running lights via foglights. dette gjør at du på dagtid får park og tåke.

men, det finnes ikke noen mulighet for dette på kveldstid da dette er styrt av lyssensoren i frontruta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan sette opp muligheten for daytime running lights via foglights. dette gjør at du på dagtid får park og tåke.

men, det finnes ikke noen mulighet for dette på kveldstid da dette er styrt av lyssensoren i frontruta.

altså det du sier er at jeg kan gå inn i vagcom og sette foglights som dagskjørelys (når bryter står på auto)? det er det jeg vil...

+ muligheten for at det er tåke lys som lyser (istedenfor nærlys) når follow me home funksjonen skrur seg på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, stemmer. funksjonen heter daytime running lights via foglights

å få park og tåke under follow me og comming home er ikke mulig da dette er styrt av lyssensoren. som du sikkert har merket kommer ikke lyset på på dagtid men kun når det er mørkt nok. dette er da pga lyssensoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah.. da skjønner jeg:))

må orginal vagcom til for og få til dette eller kan jeg bruke sånn kopi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah.. da skjønner jeg:))

må orginal vagcom til for og få til dette eller kan jeg bruke sånn kopi?

visst du får kodet om med en kopi så kan du bruke det. men jeg vil uansett anbefalle en orginal kabel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst du får kodet om med en kopi så kan du bruke det. men jeg vil uansett anbefalle en orginal kabel

da gjør jeg det! er dette noe møller vil gjøre for meg da tru? evt noem i området sør/nord trøndelag spm har lyst til og hjelpe? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg snakket med Møller og di sa at dette ikke var mulig for dem,

så da spør jeg om noen i trøndelags området med vagcom har muøighet til å hjelpe meg?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.