#1 Skrevet Februar 23, 2013 noen som vet hvor jeg kan få taki ordentlig bilshampoo og supersuper skånsom svamp/hanske idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2013 Div Bilextra forretninger har bra med vaskeutstyr som er skånsomt. Chenille mitt, prickbort, surfex hd og iron x er sikre vinnere sammen med f.eks maxi suds II. Hva har du av utstyr fra før av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2013 Div Bilextra forretninger har bra med vaskeutstyr som er skånsomt. Chenille mitt, prickbort, surfex hd og iron x er sikre vinnere sammen med f.eks maxi suds II. Hva har du av utstyr fra før av? var å hentet meg en 2010 passat igår så jeg har ingenting atm.... jeg har brukt meguiars sin vaske såpe + hansken og håndkle.. har ikke samvittighet til å la bilen stå uvaska til over helga etter den lange turwn igår:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2013 DET skjønner jeg godt! Meguiars får du tak i på torshov, og det er slett ikke noe dårlig valg, men jeg ville hatt pricbort (for og fjerne eventuelle asfalt prikker) surfex hd (skånsom avfetting) og ironx (tar pigg støv i lakken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2013 DET skjønner jeg godt! Meguiars får du tak i på torshov, og det er slett ikke noe dårlig valg, men jeg ville hatt pricbort (for og fjerne eventuelle asfalt prikker) surfex hd (skånsom avfetting) og ironx (tar pigg støv i lakken) tenkte å kjøpe alt fra scsndic shine etter helga.. men må ha noe NÅ;b så prickbort, surfex hd og iron x får jeg på bil xtra? ordentlig svamp/hanske på Torshov og ta siste finish med såpa til meguiars? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2013 surfex og ironx har jeg ikke sett over disk noe sted.. så det må nok bestilles, finnes noen esso stasjoner og bilxtra som har prickbort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2013 Parts and retards i Ås har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2013 Jeg var innom Ren Bil for noen dager siden å la merke til at de selger blant annet Swissvax, så du vil nok finne utstyr hos de… Du kommer langt med Prickbort et par runder, la det ligge på en 7-9 minutter iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2013 er ren bil åpent i dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2013 er ren bil åpent i dag da? Ah glemte å sjekke, nei de har ikke åpent på lørdager desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...