bilrengjørings rekvisita idag?

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor jeg kan få taki ordentlig bilshampoo og supersuper skånsom svamp/hanske idag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div Bilextra forretninger har bra med vaskeutstyr som er skånsomt. Chenille mitt, prickbort, surfex hd og iron x er sikre vinnere sammen med f.eks maxi suds II.

Hva har du av utstyr fra før av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div Bilextra forretninger har bra med vaskeutstyr som er skånsomt. Chenille mitt, prickbort, surfex hd og iron x er sikre vinnere sammen med f.eks maxi suds II.

Hva har du av utstyr fra før av?

var å hentet meg en 2010 passat igår så jeg har ingenting atm....

jeg har brukt meguiars sin vaske såpe + hansken og håndkle..

har ikke samvittighet til å la bilen stå uvaska til over helga etter den lange turwn igår:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET skjønner jeg godt! Meguiars får du tak i på torshov, og det er slett ikke noe dårlig valg, men jeg ville hatt pricbort (for og fjerne eventuelle asfalt prikker) surfex hd (skånsom avfetting) og ironx (tar pigg støv i lakken)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET skjønner jeg godt! Meguiars får du tak i på torshov, og det er slett ikke noe dårlig valg, men jeg ville hatt pricbort (for og fjerne eventuelle asfalt prikker) surfex hd (skånsom avfetting) og ironx (tar pigg støv i lakken)

tenkte å kjøpe alt fra scsndic shine etter helga.. men må ha noe NÅ;b

så prickbort, surfex hd og iron x får jeg på bil xtra?

ordentlig svamp/hanske på Torshov og ta siste finish med såpa til meguiars?:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

surfex og ironx har jeg ikke sett over disk noe sted.. så det må nok bestilles, finnes noen esso stasjoner og bilxtra som har prickbort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parts and retards i Ås har dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom Ren Bil for noen dager siden å la merke til at de selger blant annet Swissvax, så du vil nok finne utstyr hos de…

Du kommer langt med Prickbort et par runder, la det ligge på en 7-9 minutter iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ren bil åpent i dag da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ren bil åpent i dag da?

Ah glemte å sjekke, nei de har ikke åpent på lørdager desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.