#1 Skrevet Februar 23, 2013 Noen som vet om det går å kode lysene på CC slik at de små parklys-pærene + baklysene kan komme på sammen med LED-kjørelysene med lysbryter i 0-posisjon? På bildet står parklysene på, da er pærene innerst mot grillen tent, men LED-lysene er mye svakere enn i "kjøremodus". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2013 Mener du i auto funksjon ? I auto har jeg kun dioder fremme. I 0 stilling har jeg dioder ( på full styrke) og dioder bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2013 Er vel innstillinger du kan gjøre med vag com Henning. Skaninavisk lys innstillinger har ikke lys i baklysene,men om du kan kode lysene auropeisk lys innstilling,så har du både lys frem og bak på auto funk. Ellers kan du sikkert justere styrken på led lysene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2013 Takk, mener i 0-innstilling på lysbryter. I dag er det kun diodelys foran i 0-innstilling, men ønsker i tillegg at baklys er tent samt de små "parklys-pærene" foran. Bruker sjelden auto-innstilling, da jeg ikke har behov for at xenonlysene tennes i hver eneste lille tunnel her i Bærum. Regner med det bør kunne gjøres greit med Vagcom ja - noen som melder seg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2013 Har jo en ekstra kabel om du vil låne om du vil utforske litt selv Henning:) Er så ganske kurant jobb vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2013 Har jo en ekstra kabel om du vil låne om du vil utforske litt selv Henning:)Er så ganske kurant jobb vettu. Helt sikkert, men har aldri brukt Vagcom før.. Derimot en i Asker som muligens kan hjelpe, så vi får sjå Men takk likevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2013 tror ikke det er mulig å endre på lysene i 0-posisjon, men det kan hende at det følger instillingene i auto-posisjon. På min 2011 Scirocco er DRL kodet med europa standard og de lyser bare alene både i 0 og auto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2013 jeg har samme problem på min 2013 transporter men der er det ikke mulig å kode om noe. håper du er mer heldig enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2013 Hmm, da ser det muligens litt mørkt ut, bokstavelig talt... Uten direkte sammenligning, har sett flere nyere Audi A3 o.l. på kveldstid som kjører kun med LED-kjørelys foran men hvor baklampene også er tent? Er det noen andre innstillinger som gjelder for lys på Audi? På min er det jo ikke mulig å baklampene til å lyse sammen med kun LED-kjørelys foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2013 dette tror jeg faktisk skal gå. jeg gjorde ihvertfall dette på en helt ny amarok. man må inn å huke av for at baklysene skal lyse uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2013 Jaha... Da må jeg jo få noen til å prøve for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...