#1 Skrevet Februar 23, 2013 (endret) SOLGT! Hadde egentlig tenkt å beholde denne minst til den blir veteran om to år, men nå mister jeg lagringsplassen jeg har hatt her i oslo, og da må den gå (og det helst kvikt). Andre fritidsinteresser som har tatt litt over for bilinteressen og ankomsten av tvillinger for et år siden har gjort at denne har stått uten skilt og blitt lite brukt de siste tre årene (en og annen prøveskilttur har det blitt). + Tre voksne eiere (ikke herja med mao) Eierhistorikk og masse kvitteringer følger med Oceanic blue - skjelden og meget pen farge (i mine øyne) - Bilen er lite brukt etter ny lakk for noen år siden. 15 ronal "urquattro" felger sommer + vinter (vinterfelgene er slitt men runde, sommerfelgene er pussa opp av gt strand og er strøkne) H&R 30mm senk, med koni dempere Orginal og urørt kv motor 20v-ratt og custom-leppe under framfanger Hvite blinkers på bilen, orange følger med. Oppussa orginal-interiør - framsetene er sydd opp på nytt hos taxi-sy - faste og fine. Følger med orginale dørsider uten høyttalerhull. Tatt masse service/rep hos s-sentrum - kvitteringer medfølger. Defa-alarm Stått i tørr garasje med plussgrader hele året i alle årene jeg har hatt den (fra 2004) En del ekstra deler (lykter, interiør, felger)som kan følge med ved hurtig avgjørelse. Pluss mye annet som jeg har glemt i farta - Uten skilt - må eu-godkjennes Fikk ikke start da jeg skulle flytte den for en mnd siden, pga husflytting har jeg ikke hatt tid til å feilsøke... Gammel info-tråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?78234-Min-1985-Coupe-quattro SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...