#1 Skrevet Februar 23, 2013 Solgte bilen for en del år siden, men orginalchippen ble liggende i en skuff fra når bilen ble chippet hos Dahlback. Kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2013 nyskjerrig bare.....hvem tror du har bruk for dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2013 Dette passer muligens fint på en AAN eller ABY motor hvis man skaffer seg RS2 dyser, turbo, kammer og kamhjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2013 Steinar; jeg mener at strukturen ikke er lik, så ADU chipene passer ikke over på ABY og AAN. Men jeg er ikke helt sikker, strukturen i trykkchipen er muligens lik. Raymond; du bør oppgi serienummer på ecu/chip skal du få solgt disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2013 Bigton: Om noen ønsker å ha en Rs2 helt orginal f.eks. De fleste er jo chippet nå og de orginale chippene borte. Det er to chipper. En er merket "MOT RS2 (nr 1 267 358 362 + stemplet 164)" den andre er merket "RS2 LDR" (nr 1 267 358 362). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2013 De nummerne skal kunne gjøre seg, jeg kan prøve å google de og finne ut om det kanskje er til 551B eller C. Edit: Jeg tatt en nærmere titt, og det hører nok mest sannsynlig til ecu med serienummer 8A0907551B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...