Bilen går i nødmodus? passat 3bg

Anbefalte innlegg

Hei!

Var igår ute å prøvekjørte en 05mod passat exlusive 130hk automat. Når bilselgeren skulle kjøre frem bilen for å sette på prøveskiltene ville ikke bilen starte. Den var tom for strøm etter å ha stått en mnd i minusgrader.

Han henter en booster og får start på bilen. Før jeg setter meg inn i bilen sier han til meg at motorlampa lyser med at det kun er pga bilen hadde vært tom for strøm så det gjorde ingenting. Nei vel tenkte jeg og satt meg inn i bilen å begynte å kjøre.

I begynnelsen merket jeg ikke noe spesiellt helt til jeg skulle ut på hovedveien. Da ga jeg på sånn at bilen skulle gå i kickdown på automaten. Fikk null respons, snarere tvert imot. Jeg hadde gasspedalen i gulvet og bilen gikk såvidt 60km/t.

Når jeg da kom tilbake til forhandleren spurte selgeren om jeg likte bilen, da forklarte jeg som det var at jeg mente på at bilen gikk i nødmodus. Dette skulle de se nærmere på, men det helt sikkert var bare å nullstille ei feilmelding.

Hva tror dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe mulighet til og se på bilen igjen og denne gangen ta med vagcom? eventuelt låne med en vagcom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mulighet til det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stå unna. kjøp en annen bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.