#1 Skrevet Februar 23, 2013 Noen som har riktig kode? Gjelder toppdeksel til G60. (også til 16v kr/pl, hvis ikke det er rein alu?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2013 er ikke disse naturell? mener alle mine toppdeksler til G60 og 16v jeg har liggende er bare alu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2013 Jeg tror også de er naturell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2013 Har ingen org. å se på, men på en 2E jeg har stående så er det lakkert, men er så dårlig lakk at jeg ikke får scannet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2013 Det nærmeste jeg har kommet original alufarge er Ford sølv (er ihvertfall det lakkereren min kaller det). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2013 Hvor mange sølvfarger har Ford (i USA, Tyskland og England) hatt siden nittenhundrådentid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...