Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen har liggende bakre delen av et eksos anlegg til en 3`r golf,

det er til en 1.4 men det er vel det samme på di fleste mener jeg og det er en to dørs men det mener jeg heller ikke har så mye å si.

Den deler som går fra under ca baksete å helt bak.

 

Helst billig :)

 

Mvh.

Henrik Ringlund

Øyer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen syntes det så litt brutalt ut dessverre :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende fra en 1.8 90hk bensin. Men har du mulighet for å sjekke diameter i millimeter på den du har fra før?

Skal ikke være brennsikker på at det er helt likt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten skiltnummer finner jeg en bakpotte fra walker som koster kr 1057,- inkl mva etter at klubbrabatten er trukket fra. Til en 1,4 60hk (44kw).

 

NY natruligvis

 

EKS/18926

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orker ikke gå ut å måle diameteren nu.

 

Ser ut som det blir nytt siden di har vist på Biltema, funker sikkert helt greit sikkert ?

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Eksosanlegg/Eksosanlegg-Standard/BAKRE-LYDDEMPER-VW-917039/

Dette er bare en bruks bil som ikke ser så veldig pen ut så er samme åssen eksosen ser ut bare det blir slutt på det bråket som er nå med rusta å ødelagt eksos og skal ikke se harry ut :P.

 

- - - Updated - - -

 

Takker for meget kjapp respons fra dere medlemmer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.