Restaurering av kantkjørte felger

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt noen kantkjørte RS4 kopier som jeg tenkte jeg skulle pusse opp, går det å bruke kjemisk metall for å fylle igjen hakk og riper ? tenkte jeg skulle slipe ned det værste og så fylle sår med kjemisk metall for så å vannslipe og lakkere, noen som har noen innspill ?020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler wurth sin utgave av kjemisk metall. Har ikke prøvd noe annet, men synes det var bra å jobbe med og holdbart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte kjemisk metal når jeg fylte i, slipte ned, grunnet og lakket, resultatet ble meget bra til og være i en støvete garasje :)

Kunne gjort et mye bedre grunnarbeid men orket ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gjorde dette med et sett med felger jeg hadde. brukte biltema sin variant og det ble kjempe bra.

 

fikk lest av lakkfargen på felgen og blandet en boks som var lik, da holder det at du bare punkter over de punktet du har fikset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse felgene trenger nok litt mer enn bare flekklakkering ;) Takk for innspill folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kurrant skade å fikse det der :) har gjort det noen ganger selv, med vanlig sparkel :) funka gull :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var kjemisk metall innkjøpt, sammen med grunning og lakk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen firma i Bergen som fikser dette for deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.