#1 Skrevet Februar 24, 2013 Har tatt av senterdiff huset på ei 01a kasse jeg har, men hvordan får jeg selve diffen ut av huset,? Har prøvd å bryte den ut men sitter dønn fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2013 Har tatt av senterdiff huset på ei 01a kasse jeg har, men hvordan får jeg selve diffen ut av huset,? Har prøvd å bryte den ut men sitter dønn fast. http://diffmod.plainbored.com/ •Remove snap ring from the bottom of the center differential housing. Have a good set of snap ring pliers otherwise this will not be fun.•Remove rubber plug from bottom of the differential housing. Do so by inserting 8mm x 1.25 bolt into the center of the rubber plug and pulling it out. Make sure you clean off any excess metal shavings from the magnet. Keep in mind that there shouldn't be much (if any) metal shavings but clear them off if there are any. •Remove the torsen from the spline. To do this, you will need to gently tap the torsen off the spline. I used a socket extension and the rubber mallet but you can use a wooden dowel and a rubber mallet if that's easier. Be careful not to damage the spline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2013 Må presse den ut, sitter ikke noe særlig når en først får den i ei presse så er superkurrant, men heavy uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...