#1 Skrevet Februar 24, 2013 (endret) Da inviterer vi til et tidlig treff i år også! Event på Facebook: http://www.facebook.com/events/215347355278541/ For dere som ikke har facebook: 28/4-2013 kl. 11.00 - så lenge dere orker I år er også VAG velkommen! -DJ Slacker spiller og underholder på treffet! -Hogstad Trading stiller med stand og premier. -Liten kiosk med kaffe og andre småting -BMWCCN stiller med stand håper vi -Location blir på parkeringsplassen til Visma på Barkåker, kun 2 minutter unna avkjøringa til Tønsberg fra E18. http://kart.gulesider.no/m/nQkTK Alle er velkommen til å "like" http://www.facebook.com/carsncoffee må bare legge til at ifjor så var det 76 utstilte biler og ca 140 gjester som stilte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2013 oppdatert location! wirgenesvei 1, 3157 Barkåker http://www.gulesider.no/firma/visma-services-norge-as-avd-t%C3%B8nsberg:p10016495129?search_word=Wirgenes+Vei+1+3157+Bark%C3%A5ker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2013 mææd respons da gitt! Forslag til aktiviteter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2013 Hvor mye aktiviteter er det på ett opprinnelig C&C? Kan man få stand fra feks. bilpleiefolk? Lokale forhandlere? Dekk/felg? E18 dekksenter? BS Bildeler.. mange muligheter. Litt musikk som går i bakgrunnen, litt servering fra grillen etc. er vel ting dere kanskje har tenkt på allerede Mitt inntrykk av C&C treffene slik de er i USA er at det er rolige treff, hvor man rett og slett viser frem biler, snakker sammen og sånn. Mulig jeg tar feil. Uansett, kult opplegg og jeg kommer til å ta turen om det passer, noe jeg håper det gjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2013 Jeg kan vurdere dette :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2013 Da blir det Aktiv Auto på 27, og C&C 28 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2013 Da blir det Aktiv Auto på 27, og C&C 28 da Helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2013 fett! mulig vi endrer på location snart. tror vi blir altfor mange der vi har planer om og arrangere det nå ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2013 Flisespikkeri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2013 Stable biler i høyden da, noen er lavere og høyere enn andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2013 hehe det er jo en mulighet har folket som vil komme ifra VACN klikket "detar" på faceærn? kjekt og vite ca antall! 101stk skal hittill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2013 Store plassen ved Bilservice og Møbelsjappa? Eik parken? Høgskolen mot Horten? Jarlsberg Travbane/Meny? De stedene jeg kjenner til som er store ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2013 vi driver og prøver å få til messeparkeringen oppe ved ishallen men høgskolen var et godt forslag det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 3, 2013 Hm, virker som en brukbar helg å dra seg over fra vestlandet på dette kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2013 kan bekrefte at det blir på visma. er plass til sikkert 200+ biler der vi skal også få til en "photobooth" for bil med eier finn på noe kult på bildene! outfits osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 7, 2013 hadde vært stas om VACN kunne stilt opp med en stand og bannere! noen som kan ordne det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 14, 2013 Etter styremøte har vi ihvertfall sagt at VACN Vestfold stiller med banner og liten stand, og forhåpentligvis kommer mange biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 15, 2013 Gleder meg. Vi blir en ganske saftig kolonne som kjører fra Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 15, 2013 Gleder meg. Vi blir en ganske saftig kolonne som kjører fra Oslo. Fra hvor og nåååår!? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 15, 2013 Regner med jeg joiner og om ikke annet dukker opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 15, 2013 134 stk hittil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 16, 2013 Fra hvor og nåååår!? :) Ikke heeelt avgjort, men den går fra Gjøvik via Oslo og da E18 videre. Tidspunkt er ikke fastsatt enda, men det kommer til å bli mange biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 17, 2013 Kanskje mekke en egen tråd når det er klart? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 17, 2013 Jeg stiller, skal prøve og dra med noen flere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 17, 2013 Ikke heeelt avgjort, men den går fra Gjøvik via Oslo og da E18 videre. Tidspunkt er ikke fastsatt enda, men det kommer til å bli mange biler da skal jeg slenge meg på fra gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...