#26 Skrevet Mars 18, 2013 Kanskje mekke en egen tråd når det er klart? :) Ja, det kan fikses! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 18, 2013 Ja, det kan fikses! Gjør sikkert ikke noe om du legger det her siden det er en tråd mange har vært innom :) Bare sette opp ruta og ca tider folk kan forvente å henge seg på. Så kan man si at man stopper feks på Statoil i Lier for å samle gjengen for videre felleskjøring. Der er det litt plass også. Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 19, 2013 Da må dere si ifra når dere kjører forbi Drammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 19, 2013 Skal gjøre alt jeg kan får å bli med på dette treffet, hadde vært meget gøy å sett hva BMW har å by på også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 19, 2013 Tenke og ta meg turen som ny her, mange som far fra Lørenskog/strømmen og hakkadal området ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 19, 2013 Skal gjøre alt jeg kan får å bli med på dette treffet, hadde vært meget gøy å sett hva BMW har å by på også Ta med deg deg skift! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 19, 2013 Tenke og ta meg turen som ny her, mange som far fra Lørenskog/strømmen og hakkadal området ? Det blir nok en liten gjeng som henger seg på hurven som kommer fra Gjøvik ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 19, 2013 Ta med deg deg skift! Skift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 19, 2013 Skift? klesskift om du skulle være uheldig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 21, 2013 Noen fra arendals området som skal? Eller vestover? samlet kjøring hadde jo vært herlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 24, 2013 156 stykker skal! er dette reelt? eller er det noen som ikke har trykket attending på face? detta blir bra! del med folket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 24, 2013 kanskje jeg skulle fått med meg dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 11, 2013 nesten 200 har trykket attending! del videre med venner og kjente! - Vel møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 12, 2013 Da er planen som følger: Avreise/møtepunkt fra texburger ganske presis kl.09:00 Vi har beregnet god tid for å begrense tullkjøring samt at vi har mulighet til å evt stoppe for å la andre henge seg på kolonna. http://www.gulesider.no/firma/texburger:p10006445481?search_word=tex+burger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 18, 2013 10 dager igjen! vi gleder oss! 216 har sagt ja! inviter fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 18, 2013 Jeg kjører mest sannsynlig fra Sandefjord på morran, noen fler som kommer sørfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 18, 2013 Mulig jeg tar turen! Kjører fra Porsgrunn i så fall.. Kan jo møte deg på veier Per, om jeg skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 18, 2013 (endret) Høres ikke dumt ut Shell Fokserød sånn i 10:30 draget er vel en kurrant plass? Kan jo evt andre som kommer sørfra bare henge på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 19, 2013 Kommer noen biler fra Grenlands området!!! Så kunne jo møtes der,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 23, 2013 Noen som drar fra Akershus området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 23, 2013 Gjøvikgjengen kjører jo igjennom så møter du på Maritim hvor Texburger/ Shell 7-Eleven ligger rett etter Skøyen på E18 ut av Oslo så møter du kolonnen i 9 draget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 23, 2013 Mulig jeg tar turen! Kjører fra Porsgrunn i så fall.. Kan jo møte deg på veier Per, om jeg skal Mulig jeg skal en tur! Slenger meg gjerne med om det passer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 23, 2013 Mulig jeg skal en tur! Slenger meg gjerne med om det passer! Tenkte på å ta turen hit eg au!!!! Med gamle bilen, om det blir bra vær!! Når er det planer om å kjøre bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 23, 2013 Tenkte på å ta turen hit eg au!!!! Med gamle bilen, om det blir bra vær!! Når er det planer om å kjøre bort? Om jeg tar turen, blir det vell i 10 tiden jeg kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 23, 2013 Jeg skal, avvreise fra CC ca kl10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...