#1 Skrevet Februar 24, 2013 Da var det tid for et nytt lokallagsmøte! Veldig bra oppmøte sist, overgår vi det denne gangen ? Sted: Bygarasjen, Skien, 2 etg ! Kl: 19.30 Dersom været tillater det, er det mulig stedet blir endret. Dette kommer det såfall info om! Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2013 Ettermiddagen igjen gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2013 Det er kjipt. Men vi ble enige om 1 mandag hver mnd. Da vet du det fremover også Må bare ha en fast dag, så får dersom kan komme. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2013 Jeg er desverre ikke hjemme den dagen! Så jeg får komme neste gang evt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2013 Ill be there! uten sjåfør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2013 Mats: do that :-) Aleksander: Sweet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2013 Hva er 2. etasjen? Men kommer hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2013 kom ikke vi fram til at vi kjørte oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2013 Jeg kommer så sant det ikke blir overtid på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2013 kom ikke vi fram til at vi kjørte oppover? Nei, vi kjørte nedover :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2013 kommer også så lenge en ikke er på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2013 Good :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2013 Kommer en tur hvis jeg rekker, bursdag til svigermor i morra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...