#1 Skrevet Februar 25, 2013 Hei. Når jeg starter bilen å skrur lysbryteren på, så gløder indikasjon for at fjernsyn er på så vidt. Skrur jeg på fjernlys, lyser den blå som den skal. Å når jeg da skrur av fjernlyset igjen å kjører på kun nærlys, så gløder fortsatt det blå lyset så vidt. Noen som vet hva det kan være? Sikkert dårlig forklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2013 Er pærevarslingsfunksjon, har du en gåen pære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2013 Aaah. Er det det på 95 A4? Satte inn xenon. Så kanskje derfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2013 Ja, når forbruket er forlite i kretsen så lyser fjernlysindikatoren svak. Så du har vell montert et 35w xenon sett, der det skal være 55w forbruk egentlig. http://www.ebay.com/itm/2-Turn-Signal-LED-Light-Relay-Resistors-Fix-Flash-25W-/320989797689?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4abc7b9d39&vxp=mtr Lodd en slik motstand på kretsen så funker det fint igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2013 Okay ) Da ble jeg litt klokere ) Tusen hjertelig takk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...