#1 Skrevet Mai 9, 2005 Faen en fin liten ener golf på autodb nå. Ringer selger i morgen bitti. Trenger en 1 er golf igjen. En liten prosjekt bil =) Legger ut info i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2005 Hehe, den du la inn link til på sidene til Molde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2005 Hehe, den du la inn link til på sidene til Molde? Nei. Bare nyskjerrig på den. Men denne må jeg nok kjøpe=) Skal dra å se på den om den er tilsalgs fortsatt i morgen =) Gleder meg. Lyst på 1`er igjen gett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 Her er forøvrig bilde av den. Håper den er ok. For da kan det bli en festelig liten bil =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2005 Denne "kaninen" på døra må du vel fjerne? Eller tenner dama på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2005 Vet ikke helt jeg. Må jo egentlig gjøre det da =) Vet ikke hva som eventuelt kommer til å skje med den bilen jeg =) Får rapport fra Surndaln i morgen trur jeg. Håper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2005 Ok, blir vel alltids en ordning på det allikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2005 Ok, blir vel alltids en ordning på det allikevel! Det som kanskje blir bilens bane om den blir kjøpt er : Forum medlemmene bestemmer =) Så alle som vil kan få være med på å skape en fin liten golf=) Navn må bli noe slikt som : "Forrumina" eller hva mener folket? (kanskje litt tidlig å spørre ) Ser for meg masse spørreundersøkelser feks : Doble lykter eller enkle? Trall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2005 Hehe, kanskje det ja, hørtes ikke dumt ut! Skulle hatt et navn til bilen min jeg også, får se om man kommer på noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2005 ¨Blir det surnadalstur på deg eller Helge? Kjenner så vidt til denne bilen, har sett den rulle opp og ned på skei et par ganger. Grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2005 Ja, 4500,- er jo ikke så galt. Men fikk mail fra selger nå. Han hadde lovd den vekk til en fyr som skulle komme å se på den 21.05.05. Så jeg vet ikke før da om det blir. Ser dårlig ut. Så da får mann finne på no annet kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...