#1 Skrevet Februar 25, 2013 (endret) 1990 mod 276.000 km Svart sport skinn S2 ratt s2 baklykter El vindu og takluke Sentrallås Diffsperre sommer og vinterhjul med gode dekk Eu ok til sommer 2014 Negativt, langlys sluttet å funke,sprekt ene framlykt og framfanger. Ikke så pen i lakk. Bilen er i daglig bruk og fungerer veldig bra. Selges eller byttes siden jeg vil prøve noe nytt. 28.000.- ferdigprutet ved rask handel! Mvh Rolf 93253554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2013 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2013 (endret) Bilder? Bilder kommer i morgen når jeg kommer hjem og har tilgang til pc Bilen er hvit bilder lagt ut da jeg har holdt av ny bil går denne for 27.000.- viss ikke blir den avskiltet og søtte bort til vinteren kommer tilbake Kan bytte i bilhenger eller mc, kan også ta delbetaling i gromdeler til audi femmer og gromme bremser til s2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2013 buump, ingen som vil ha knall bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2013 Ble denne solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...